Enseñar a argumentar científicament : un repte de les classes de ciències

Autor/a

Sardà i Jorge, Anna

Sanmartí, Neus

Data de publicació

2000

Resum

In this paper a review of the main features of a scientific argumentative text is made. A reference framework and a methodological analysis of the difficulties of a group of students are proposed. Finally, educational proposals are generated to help students learn how to write argumentative texts in science lessons, in order to improve their scientific knowledge.

Tipus de document

Article

Llengua

Català

Publicat per

 

Documents relacionats

Enseñanza de las ciencias ; V. 18 N. 3 (2000), p. 405-422

Drets

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)