Autor/a

Márquez, Conxita

Data de publicació

2006

Resum

Cal reivindicar l'interès de treballar el concepte "cicle" a les diferents etapes educatives (infantil, primària, secundària), presentant algunes experiències, dificultats i reflexions en-torn a alguns dels cicles que es treballen a l'ensenyament obligatori, especialment el de l'aigua.

Tipus de document

Article

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

Cicle; Ciclo; Racionalització de la forma d'actuar; Racionalización de la forma de actuar; Cicles estacionals; Ciclos estacionales; Cicles biològics; Cicle de l'aigua; Ciclo del agua; Cicle dels materials; Ciclo de los materiales; Ciclos biológicos

Publicat per

 

Documents relacionats

Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària ; N. 4 (2006) p. 32-37

Drets

open access

Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)