Creando música con la pizarra digital : comunicación presentada al II Congreso DIM-Aulatic 18 y 19 de marzo del 2010

Autor/a

Segovia Cano, Juan Pablo

Casas García, Luis M.

Luengo González, Ricardo

Data de publicació

2010

Resum

Se propone la composición colaborativa de una pieza musical con alumnos de 6º de Primaria usando una Pizarra Digital Interactiva (PDI). Se analizan las actitudes de los alumnos ante aspectos concretos del día a día del aula de música (mediante la técnica de Diferencial Semántico) para contrastar el uso de las PDI con otras metodologías más tradicionales.


We propose the collaborative composition of a piece of music with students from 6th grade using an interactive whiteboard (IWB). We analyze the students' attitudes to specific aspects of everyday classroom music (through the Semantic Differential technique) to contrast the use of IWB with other more traditional methodologies.

Tipus de document

Article

Llengua

Castellà

Matèries i paraules clau

Pissarra Digital Interactiva (PDI); Actituds de l'alumnat; Composició musical; Diferencial semàntic; Pizarra Digital Interactiva (PDI); Cctitudes del alumnado; Composición musical; Diferencial Semántico; Interactive whiteboard (IWB); Attitudes of students; Musical composition; Semantic Differential

Publicat per

 

Documents relacionats

Didáctica, innovación y multimedia ; Núm. 18 (2010), p. 1-6

Drets

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)