Author

García Colomo, Alícia

Moreno i Oliver, Francesc Xavier

Universitat Autònoma de Barcelona. Grup OOE (Observatori d'Oportunitats Educatives)

Publication date

2003

Abstract

El artículo recoge, a modo de ejemplo, el pensamiento de un profesor y de varios alumnos absentistas, y describe cómo se sienten y cómo perciben el hecho de faltar a clase. Los ejemplos permiten evidenciar cierto desajuste de interpretaciones entre docentes y alumnado a partir de una misma situación. Y esta divergencia conduce a una cuestión fundamental: ¿quién o qué la genera?

Document Type

Article

Language

Spanish

Subjects and keywords

Alumnes d'ensenyament secundari

Publisher

 

Related items

Cuadernos de pedagogía ; Num. 327 (2003)

Rights

open access

Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/

This item appears in the following Collection(s)