Piaget, Ausubel, Vygotsky e a experimentação no ensino de Química

dc.contributor.author
Maia, Juliana de O.
dc.contributor.author
Junqueira, Marianna M.
dc.contributor.author
Wartha, Edson José
dc.contributor.author
Silva, Erivanildo Lopes
dc.date.issued
2013
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/175227
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:175227
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/306333
dc.identifier
urn:articleid:21746486nExtrap1002
dc.description.abstract
Neste trabalho apresenta-se uma breve discussão sobre a experimentação no ensino de química com base nas ideias de Piaget, Ausubel e Vygotsky. Expõem-se diferentes concepções para a experimentação no ensino de química e suas implicações nos processos de ensino e aprendizagem assinalando para a inclusão da pluralidade metodológica nas salas de aula.
dc.format
application/pdf
dc.language
por
dc.publisher
dc.relation
;
dc.relation
Enseñanza de las ciencias ; Núm. Extra (2013), p. 1002-1006
dc.rights
open access
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
dc.subject
Experimentação
dc.subject
Ensino de química
dc.subject
Teorias da aprendizagem
dc.title
Piaget, Ausubel, Vygotsky e a experimentação no ensino de Química
dc.type
Article


Fitxers en aquest element

FitxersGrandàriaFormatVisualització

No hi ha fitxers associats a aquest element.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)