Author

Belvis Pons, Esther

Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Other authors

Úcar, Xavier,

Publication date

2008

Abstract

Aquesta recerca aborda la dimensió educativa del teatre amb l'objectiu de dissenyar les bases d'un primer model d'anàlisi de l'esdeveniment teatral des de la perspectiva educativa. Per tal de dissenyar el model s'ha fet un estudi heurístic del que denominem teatre dramàtic, teatre postdramàtic i teatre educatiu. El teatre dramàtic fa referència a aquell teatre tradicional que té com fonament l'estructura dramàtica; el teatre postdramàtic engloba el teatre d'avantguarda que a partir de nous llenguatges i formats busca la superació de l'estructura dramàtica; el teatre educatiu engloba aquell conjunt de pràctiques que identifiquen en el teatre una eina educativa.

Document Type

Treball final de grau

Language

Catalan

Subjects and keywords

Teatre en l'ensenyament

Publisher

 

Related items

Facultat de Filosofia i Lletres. Departament de Filologia Catalana. Treballs de recerca de postgrau ;

Rights

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/

This item appears in the following Collection(s)