Autor/a

Belvis Pons, Esther

Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Otros/as autores/as

Úcar, Xavier,

Fecha de publicación

2008

Resumen

Aquesta recerca aborda la dimensió educativa del teatre amb l'objectiu de dissenyar les bases d'un primer model d'anàlisi de l'esdeveniment teatral des de la perspectiva educativa. Per tal de dissenyar el model s'ha fet un estudi heurístic del que denominem teatre dramàtic, teatre postdramàtic i teatre educatiu. El teatre dramàtic fa referència a aquell teatre tradicional que té com fonament l'estructura dramàtica; el teatre postdramàtic engloba el teatre d'avantguarda que a partir de nous llenguatges i formats busca la superació de l'estructura dramàtica; el teatre educatiu engloba aquell conjunt de pràctiques que identifiquen en el teatre una eina educativa.

Tipo de documento

Treball final de grau

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Teatre en l'ensenyament

Publicado por

 

Documentos relacionados

Facultat de Filosofia i Lletres. Departament de Filologia Catalana. Treballs de recerca de postgrau ;

Derechos

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)