Análisis de Contenido de Redes Sociales de Pequeñas y Medianas Empresas del Sector Turístico

Autor/a

Carrillo Enríquez, Cecilia

Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Otros/as autores/as

Guerrero Solé, Frederic,

Fecha de publicación

2019

Resumen

Participar activamente en las redes sociales es indispensable especialmente para las Pymes, que buscan posicionarse en la mente del consumidor, generar mejor comunicación y mayor alcance optimizando sus limitados recursos. Para las empresas turísticas es aún más esencial y les permite atraer potenciales clientes dentro del país en el que operan y en diversas partes del mundo. El presente trabajo analiza perfiles y contenidos publicados en Facebook e Instagram, orientado a pequeñas y medianas empresas del sector turístico de España y Guatemala. Como resultado se identificaron características y oportunidades, enfocados a contenidos con mayor impacto y alcance.


Participar activament a xarxes socials és indispensable especialment per a les Pimes, que busquen posicionar-se en la ment del consumidor, generar millor comunicació i major abast optimitzant els seus limitats recursos. Per a les empreses turístiques és encara més essencial i els permet atreure potencials clients dins del país en el qual operen i en diverses parts del món. El present treball analitza perfils i continguts publicats en Facebook i Instagram, orientat a petites i mitjanes empreses del sector turístic d'Espanya i Guatemala. Com a resultat es van identificar característiques i oportunitats, enfocats a continguts amb major impacte i abast.

Tipo de documento

Treball de fi de postgrau

Lengua

Castellano

Materias y palabras clave

Xarxes socials; Pimes; Turisme; Estratègia de continguts; Facebook; Instagram

Publicado por

 

Derechos

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)