Comunicación audiovisual corporativa. Como visualizar la identidad de las organizaciones. FERNANDO GALINDO RUBIO. Salamanca, Publicaciones de la Universidad Pontificia de Sala manca, 2004. 253 páginas

Autor/a

Guarinos, Virginia

Data de publicació

2005

Resum

Obra ressenyada: Fernando GALINDO RUBIO, Comunicación audiovisual corporativa. Salamanca: Publicaciones de la Universidad Pontificia de Sala manca, 2004.

Tipus de document

Ressenya

Llengua

Castellà

Matèries i paraules clau

Comunicación; Audiovisual; Corporativa

Publicat per

 

Documents relacionats

;

Questiones publicitarias ; Núm. 10 (2005), p. 224-226

Drets

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.

https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)