Les TIC com a instruments de suport dels docents universitaris en el marc de la implantació dels crèdits ECTS

Autor/a

Marqués Graells, Pere

Bosco, Alejandra

Dorado Perea, Carles

Santiveri Papiol, Noemí

Universitat Autònoma de Barcelona

Fecha de publicación

2006

Resumen

En aquest document es presenten els resultats de diversos seminaris que s'han realitzat al llarg del curs 2005-2006 a la Facultat d'Educació amb un doble objectiu: a.- En el marc dels canvis de metodologies docents que comporta la implantació dels crèdits ECTS, identificar les aportacions que poden fer les TIC a les activitats d'ensenyament i aprenentatge que realitzen els professors i estudiants universitaris. b.- Identificar quines són les claus que asseguren l'èxit en la integració de les TIC a les Facultats Universitàries; èxit que consisteix en què professorat i alumnat les utilitzin de manera eficaç i amb eficiència en les seves tasques habituals. I per això calen determinats recursos i formació, a més d'una clara motivació.

Tipo de documento

Comunicació de congrés

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

ECTS; EES; TIC; Didàctica; Metodologies docents

Publicado por

 

Documentos relacionados

Jornada de Campus d'Innovació Docent ; 3a : 2006

Derechos

open access

Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.

https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)