Llibres/capítols de llibre Departament de Psicologia

Universitat de Girona Facultat de Lletres

La Universitat de Girona és una institució pública que cerca l’excel·lència en la docència i en la recerca, i que participa en el progrés i el desenvolupament de la societat, mitjançant la creació, transmissió, difusió i crítica de la ciència, la tècnica, les humanitats, les ciències socials i les arts.La Universitat de Girona està arrelada al país i a la cultura catalana i és un dels principals motors econòmics i culturals del seu entorn. Al mateix temps, expressa la vocació d’universalitat i d’obertura a totes les tradicions, avenços i cultures.La Universitat té la seva seu a la ciutat de Girona i s’integra en el sistema d’universitats públiques catalanes.


Si sou autor/a d’algun document elaborat en l’àmbit de la Universitat de Girona i voleu publicar-lo a RECERCAT, contacteu amb recercat@udg.edu.

Envíos recientes

Herramientas para personas LGTB que residen en ciudades pequeñas y medianas 

Partenariado de Divercity (2017-05)

Esta guia presenta una serie de herramientas útiles para persones LGTB y que han sido obtenidas a lo largo de una investigación realitzada en seis ciudades pequeñas y medianes europeas (Charleroi, Girona, Nottingham, ...

El Benestar subjectiu dels adolescents tutelats a Catalunya 

Llosada Gistau, Joan; Montserrat Boada, Carme; Casas Aznar, Ferran (2016)

Els autors han elaborat aquest treball amb el suport de les institucions on desenvolupen la seva activitat professional i científica, a les quals volen expressar el seu agraïment: la Direcció General d’Atenció a la Infància ...

Tema clave: Investigación- Acción- Participativa: Instrumento para la transformación social 

Monreal i Bosch, Pilar; Valle Gómez, Arantza del (2009)

Publicació encarregada per l’IMSERSO per consulta de professionals

Emotion recognition skills in children with hearing loss: What is the role of language? 

Sidera Caballero, Francesc; Serrat Sellabona, Elisabet; Amadó Codony, Anna; Morgan, Gary (2019-06)

Previous studies have found a deficit in emotion recognition skills in children with hearing loss linked to their linguistic development. Our aim is to explore how different linguistic-communicative skills influence the ...

Psicopatología de la parálisis cerebral en la edad preescolar y su tratamiento 

Tesouro i Cid, Montserrat (1995)

Capítol dedicat a la parálisis cerebral dels infants en la edad preescolar i el seu tractament

Bereavement and Substance Use Disorder 

Masferrer Boix, Laura; Caparrós Caparrós, Beatriu (2018-06-27)

In the present chapter, we focused on the relationship between bereavement and addiction, specifically among those patients who have a diagnosis of substance use disorder. Although bereavement research has advanced greatly ...

Orientaciones para la adaptación de las prácticas curriculares del grado en trabajo social ante la pandemia del SARS-CoV-2 

Abolafio Moreno, Estrella; Aranguren, Edurne; Arredondo Quijada, Rafael; Caparrós, Neus; Fernández de Labastida, Ixone; Fuente, Iria de la; Mira, Javier; Molina Montoya, Mercedes; Langarita Adiego, José Antonio; Oliver, Miguel Ángel; Rodríguez, Consuelo; Rodríguez Fernández, Luís Francisco; Sepúlveda, Paula; Vázquez Cañete, Ana Isabel; Vicente, Emi (2020-11)

Las prácticas en centros y servicios de Trabajo Social son un pilar fundamental en la formación de la disciplina. Sin embargo, la pandemia del SARS-CoV-2 ha generado un contexto complejo para la implementación de la ...

Infants i adolescents acollits pels seus familiars: què en sabem, què en coneixem? 

Montserrat Boada, Carme (2007-11)

Publicació sobre l'acolliment de l'infant en família extensa

Niños, niñas y adolescentes acogidos por sus familiares: ¿qué sabemos, qué conocemos? 

Montserrat Boada, Carme (2008-05)

Publicació sobre l'acolliment de l'infant en família extensa

Conducta de oposición en la edad preescolar 

Gras Pérez, María Eugenia (1995)

Sobre les conductes d'oposició en els nens d'edat preescolar

7. L’articulació d’espais i temps educatius: les trajectòries personals d’aprenentatge com a focus de l’acció educativa 

Esteban Guitart, Moisès (2021-05-06)

Tradicionalment, el contingut i fronteres dels espais i temps educatius s’han reduït als continguts, competències, aules i horaris escolars. Tanmateix, la metàfora de la nova ecologia de l’aprenentatge posa al descobert ...

Mind Safety - Safety matters!: claves para integrar la seguridad y la salud laboral en la educación secundaria 

Mancebo Fernández, Núria; Villar, Esperança; González Carrasco, Mònica; Vilà Vendrell, Roser (2017-10)

Proyecto Erasmus+ KA2 - Mind Safety-Safety Matters – Ref. 2015-1-PT01-KA201-013082 Este libro es el resultado de la Jornada de Estrategias Innovadoras para el Trabajo Didáctico de los Riesgos Laborales en la Educación ...

El Bienestar subjectivo de los adolescentes tutelados en Cataluña 

Llosada Gistau, Joan; Montserrat Boada, Carme; Casas Aznar, Ferran (2016)

Los autores han elaborado este trabajo con el apoyo de las instituciones donde desarrollan su actividad profesional y científica, a las que quieren expresar su agradecimiento: son la Dirección General de Atención a la ...