Llibres/capítols de llibre Institut de Recerca Educativa (IRE)

Universitat de Girona Facultat de Lletres

La Universitat de Girona és una institució pública que cerca l’excel·lència en la docència i en la recerca, i que participa en el progrés i el desenvolupament de la societat, mitjançant la creació, transmissió, difusió i crítica de la ciència, la tècnica, les humanitats, les ciències socials i les arts.La Universitat de Girona està arrelada al país i a la cultura catalana i és un dels principals motors econòmics i culturals del seu entorn. Al mateix temps, expressa la vocació d’universalitat i d’obertura a totes les tradicions, avenços i cultures.La Universitat té la seva seu a la ciutat de Girona i s’integra en el sistema d’universitats públiques catalanes.


Si sou autor/a d’algun document elaborat en l’àmbit de la Universitat de Girona i voleu publicar-lo a RECERCAT, contacteu amb recercat@udg.edu.

Envíos recientes

Training module for professionals working with children (Education; Health; Media; Public Space and Families) 

Diversity and Childhood (Projecte); Sándor, Bea (2021-01)

This training proposal is a contribution to combating violence against LGBTI+ children and adolescents. It provides inclusive and competent tools for professionals working with children and youth in five key areas: education, ...

Prevenir y combatir los diferentes tipos de violencia contra la infancia y adolescencia LGTBI+: guía para profesionales 

Diversity and Childhood (Projecte); Sándor, Bea (2021)

Coordinador del projecte: Universitat de Girona; Autoria: Bea Sándor; Adaptació a l'espanyol: Núria Sadurní, Beatriz San Román, Jose Antonio Langarita, Marisela Montenegro, Pilar Albertín i Joan Pujol; Disseny gràfic: ...

Guidelines for Facilitators Workshop with Childrenon LGBTI+ and gender diversity: a participatory approach to prevent gender-based violence and promote a diversity welcoming environment 

Diversity and Childhood (Projecte); Montenegro, Marisela; Pujol Tarrés, Joan; San Román, Beatriz (2020-10)

The traditional division of children into boys and girls –as the idea that heterosexual relationships are the “normal” ones– is still deeply ingrained into our society. The majority of children and young people ...