Autor/a

Santos, Andreia Inamorato dos

Okada, Alexandra

Altres autors/es

Open Ed (7th : 2010 : Barcelona)

Data de publicació

2010-10-28T20:29:08Z

2010-10-28T20:29:08Z

2010-09-15



Resum

This paper presents the initial data analysis of a research that is work in progress. It discusses the role of mentoring and peer support in facilitating the process of repurposing open educational resources (OER). It also reports on the lessons so far learned from the analysis of two distinct but related case studies on working with learners to use and disseminate OER.

Tipus de document

Objecte de conferència

Llengua

Anglès

Matèries i paraules clau

OER; Open Educational Resources; OER reuse; mentoring; peer mentoring; e-mentoring; collaborative learning; repurposing OER; adapting open content; teaching with OER; Open access; Web-based instruction; Ensenyament virtual; Accés obert; Enseñanza virtual; Acceso libre

Publicat per

Universitat Oberta de Catalunya

Open University of the Netherlands

Brigham Young University

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)