Cohesió social i emocions en la formació del professorat d’educació física

Author

Lleixà Arribas, Teresa

Pérez Escoda, Núria

Buscà Donet, Francesc

Publication date

2020-06-05T19:49:52Z

2020-06-05T19:49:52Z

2018

Abstract

Podeu consultar el llibre complet a: http://hdl.handle.net/2445/164497


L’educació física, en les pròximes dècades, haurà de prioritzar la pràctica de l’activitat motriu al llarg de tota la vida, valorant el seu paper en la salut i en la convivència ciutadana. Partint d’aquest repte, el present article estableix tres perspectives que han d’orientar la investigació relativa a la formació del professorat d’educació física: a) una formació competencial que la connecti amb la realitat pràctica; b) el desenvolupament de competències socials i cíviques dirigides a la responsabilitat individual i social; c) una formació en educació emocional que permeti atendre necessitats personals i socials dirigides a la convivència.

Document Type

Others
Published version

Language

Catalan

Subjects and keywords

Educació superior; Educació física; Educació emocional; Higher education; Emotional education

Publisher

Institut de Recerca en Educació (IRE.UB)

Related items

Capítol 10 del llibre: Lleixà, T.; Gros, B.; Mauri, T.; Medina, J.L (cords.). 2018. Educació 2018-2020. Reptes, tendències i compromisos. Barcelona: IRE-UB. ISBN: 978-84-09-02934-1. pp. 61-65.

http://hdl.handle.net/2445/164497

Rights

cc by-nc-sa (c) Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2018

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)