Baix benestar emocional de l’alumnat de la Universitat de Barcelona i factors associats

Bajo bienestar emocional del alumnado de la Universitat de Barcelona y factores asociados;
The low emotional well-being of students at the University of Barcelona and associated factor

Autor/a

Bono Cabré, Roser

Marí-Klose, Marga

Escapa, Sandra

Fernández Núñez, Lissette

Gallo de Puelles, Pedro

Fecha de publicación

2025-12-15T12:55:34Z

2025-12-15T12:55:34Z

2025-12-29

2025-12-15T12:55:34Z



Resumen

L’etapa universitària sovint inclou episodis vitals que coincideixen amb processos de transició a la vida adulta que poden desencadenar malestars emocionals. Aquest estudi analitza el nivell de benestar de l’alumnat de la Universitat de Barcelona (UB) i la seva relació amb factors sociodemogràfics i acadèmics.

Tipo de documento

Artículo
Versión publicada

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Satisfacció; Educació emocional; Estudiants universitaris; Satisfaction; Emotional education; College students

Publicado por

ICE Universitat de Barcelona

Documentos relacionados

Reproducció del document publicat a: https://doi.org/10.1344/reire.50174

REIRE. Revista d'Innovació i Recerca en Educació, 2025, vol. 18, num.(extra), p. 1-7

https://doi.org/10.1344/reire.50174

Derechos

cc-by (c) Bono Cabré, Roser et al., 2025

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)