Un análisis comparativo del papel del bucle fonológico versus la agenda viso-espacial en el cálculo en niños de 7-8 años

Autor/a

Alsina, Angel

Sáiz Roca, Dolores

Altres autors/es

Universitat de Vic. Facultat d'Educació

Data de publicació

2003



Tipus de document

Article
info:eu-repo/publishedVersion

Llengua

Castellà

Matèries i paraules clau

Càlcul; Aprenentatge

Publicat per

Colegio Oficial de Psicólogos del Principado de Asturias, Facultad de Psicología de la Universidad de Oviedo

Nota

  
Visualitza/Obre

artconlli_a2003_alsina_angel_analisis_comparativo_papel.pdf

34.87Kb

Drets

(c) Colegio Oficial de Psicólogos del Principado de Asturias, Facultad de Psicología de la Universidad de Oviedo

Tots els drets reservats

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Articles [717]