Formular un model de formació professionalitzador adreçada al professorat d’aules de semiimmersió (FOPP-SI)

Author

Escobar Urmeneta, Cristina

Other authors

Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca

Publication date

2009-03-16T17:05:54Z



Abstract

L’aparició de la demanda d’un nou tipus de professor de primària i secundària, que ha d’afegir a les competències professionals fins ara exigibles de tot bon professor, la capacitat d’ensenyar la seva matèria a través d’una llengua estrangera en aules denominades AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua) en Semiimmersió (SI) justifica el treball desenvolupat en el marc del projecte 2006ARIE10011. Els formadors del Màster en Formació Inicial del Professorat de Secundària (FIPS) de la UAB (especialitats d’anglès, ciències socials i ciències naturals) i del Curs de Qualificació Pedagògica (CQP) de la UdL (especialitat d’anglès) han col•laborat en el disseny d’un component formatiu en tècniques d’ensenyament AICLE (CLILC), com a constituent del futur Màster Oficial que habilitarà per al exercici de la professió Professor d’Educació Secundaria Obligatòria i Batxillerat (ORDEN ECI/3858/2007, de 27 desembre; BOE 312)(...)

Document Type

Report

Language

Catalan

CDU Subject

37 - Education

Subject

Llenguatge i llengües – Ensenyament; Ensenyament bilingüe; Professors -- Formació

Pages

27 p.

333022 bytes

Collection

Els ajuts de l'AGAUR; 2006ARIE10011

Documents

Cristina_Escobar.pdf

325.2Kb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)