Formular un model de formació professionalitzador adreçada al professorat d’aules de semiimmersió (FOPP-SI)

Autor/a

Escobar Urmeneta, Cristina

Otros/as autores/as

Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca

Fecha de publicación

2009-03-16T17:05:54Z



Resumen

L’aparició de la demanda d’un nou tipus de professor de primària i secundària, que ha d’afegir a les competències professionals fins ara exigibles de tot bon professor, la capacitat d’ensenyar la seva matèria a través d’una llengua estrangera en aules denominades AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua) en Semiimmersió (SI) justifica el treball desenvolupat en el marc del projecte 2006ARIE10011. Els formadors del Màster en Formació Inicial del Professorat de Secundària (FIPS) de la UAB (especialitats d’anglès, ciències socials i ciències naturals) i del Curs de Qualificació Pedagògica (CQP) de la UdL (especialitat d’anglès) han col•laborat en el disseny d’un component formatiu en tècniques d’ensenyament AICLE (CLILC), com a constituent del futur Màster Oficial que habilitarà per al exercici de la professió Professor d’Educació Secundaria Obligatòria i Batxillerat (ORDEN ECI/3858/2007, de 27 desembre; BOE 312)(...)

Tipo de documento

Informe

Lengua

Catalán

Materias CDU

37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre

Palabras clave

Llenguatge i llengües – Ensenyament; Ensenyament bilingüe; Professors -- Formació

Páginas

27 p.

333022 bytes

Colección

Els ajuts de l'AGAUR; 2006ARIE10011

Documentos

Cristina_Escobar.pdf

325.2Kb

 

Derechos

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)