Barberà Gregori, Elena
Badia Garganté, Toni
Guasch Pascual, Teresa
Espasa Roca, Anna
Universitat Oberta de Catalunya. eLearn Center (eLC)
Universitat Oberta de Catalunya. Distance School and University Education (EDUS)
2010-02-16T11:58:03Z
2010-02-16T11:58:03Z
2007
Peer-reviewed
Metacognitive presence in asynchronous online learning environments : self, mutual and hetero-regulation
Presencia metacognitiva en ambientes de estudio asíncronos en línea: auto, mutuo y hetero- regulación.
Inglés
Internet in higher education; Computer-assisted instruction; Web-based instruction; Cognition; Group work in education; Internet en l'ensenyament universitari; Ensenyament assistit per ordinador; Ensenyament virtual; Cognició; Treball en equip virtual; Internet en la enseñanza universitaria; Enseñanza asistida por ordenador; Enseñanza virtual; Cognición; Trabajo en grupos virtual
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/
Conferències [70]