Metàfores en venda : La metàfora conceptual en la publicitat televisiva en català

Autor/a

Oliver Torelló, Maria Magdalena

Altres autors/es

Universitat Oberta de Catalunya

Pérez i Brufau, Roger

Data de publicació

2014-07-07T10:16:31Z

2014-07-07T10:16:31Z

2014-06



Resum

Aquest treball pretén ampliar els estudis relacionats amb la lingüística cognitiva en la llengua catalana, en aquest cas en el camp d'experiència de la publicitat televisiva, i complementar els existents sobre el llenguatge publicitari i la comunicació dels mitjans audiovisuals.


Este trabajo pretende ampliar los estudios relacionados con la lingüística cognitiva en la lengua catalana, en este caso en el campo de experiencia de la publicidad televisiva, y complementar los existentes sobre el lenguaje publicitario y la comunicación de los medios audiovisuales.


Bachelor thesis for the Catalan Language and Literature program on Catalan Philology.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

metàfora conceptual; lingüística cognitiva; publicitat; metáfora conceptual; lingüística cognitiva; publicidad; conceptual metaphor; cognitive linguistics; advertising; Symbolism in mass media -- TFC; Metàfora en els mitjans de comunicació de massa -- TFC; Metáfora en los medios de comunicación de masas -- TFC

Publicat per

Universitat Oberta de Catalunya

Drets

Aquests materials docents de la UOC estan subjectes a una llicència de Reconeixement-NoComercial- SenseObraDerivada 3.0 de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los i comunicar-los públicament sempre que en citeu els autors, la institució que els impulsa (UOC), no en feu un ús comercial i no en feu obra derivada.

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)