Aquest treball pretén ampliar els estudis relacionats amb la lingüística cognitiva en la llengua catalana, en aquest cas en el camp d'experiència de la publicitat televisiva, i complementar els existents sobre el llenguatge publicitari i la comunicació dels mitjans audiovisuals.
Este trabajo pretende ampliar los estudios relacionados con la lingüística cognitiva en la lengua catalana, en este caso en el campo de experiencia de la publicidad televisiva, y complementar los existentes sobre el lenguaje publicitario y la comunicación de los medios audiovisuales.
Bachelor thesis for the Catalan Language and Literature program on Catalan Philology.
Catalan
metàfora conceptual; lingüística cognitiva; publicitat; metáfora conceptual; lingüística cognitiva; publicidad; conceptual metaphor; cognitive linguistics; advertising; Symbolism in mass media -- TFC; Metàfora en els mitjans de comunicació de massa -- TFC; Metáfora en los medios de comunicación de masas -- TFC
Universitat Oberta de Catalunya
Aquests materials docents de la UOC estan subjectes a una llicència de Reconeixement-NoComercial- SenseObraDerivada 3.0 de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los i comunicar-los públicament sempre que en citeu els autors, la institució que els impulsa (UOC), no en feu un ús comercial i no en feu obra derivada.