Metàfores en venda : La metàfora conceptual en la publicitat televisiva en català

Autor/a

Oliver Torelló, Maria Magdalena

Otros/as autores/as

Universitat Oberta de Catalunya

Pérez i Brufau, Roger

Fecha de publicación

2014-07-07T10:16:31Z

2014-07-07T10:16:31Z

2014-06



Resumen

Aquest treball pretén ampliar els estudis relacionats amb la lingüística cognitiva en la llengua catalana, en aquest cas en el camp d'experiència de la publicitat televisiva, i complementar els existents sobre el llenguatge publicitari i la comunicació dels mitjans audiovisuals.


Este trabajo pretende ampliar los estudios relacionados con la lingüística cognitiva en la lengua catalana, en este caso en el campo de experiencia de la publicidad televisiva, y complementar los existentes sobre el lenguaje publicitario y la comunicación de los medios audiovisuales.


Bachelor thesis for the Catalan Language and Literature program on Catalan Philology.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

metàfora conceptual; lingüística cognitiva; publicitat; metáfora conceptual; lingüística cognitiva; publicidad; conceptual metaphor; cognitive linguistics; advertising; Symbolism in mass media -- TFC; Metàfora en els mitjans de comunicació de massa -- TFC; Metáfora en los medios de comunicación de masas -- TFC

Publicado por

Universitat Oberta de Catalunya

Derechos

Aquests materials docents de la UOC estan subjectes a una llicència de Reconeixement-NoComercial- SenseObraDerivada 3.0 de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los i comunicar-los públicament sempre que en citeu els autors, la institució que els impulsa (UOC), no en feu un ús comercial i no en feu obra derivada.

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)