D'un penis i de dues orelles. El nom com a imatge de la figuració a "La caza del carnero salvaje" de Haruki Murakami

Autor/a

Esteban Pagès, Manuel

Altres autors/es

Crespín Perales, Montserrat

Permanyer Ugartemendia, Ander

Busquets Alemany, Anna

Data de publicació

2018-01-22T07:11:41Z

2018-01-22T07:11:41Z

2018-01-02



Resum

Aquest treball de recerca per a l'obtenció del títol de Màster Propi estudia l'ús de la metonímia a l'obra La caza del carnero salvaje (1982) de l'autor japonès contemporani Haruki Murakami. A través de dos estudis de cas, veiem que la metonímia, juntament amb altres trops i tècniques literàries, Murakami ens esbossa una realitat a través d'escenes amb la finalitat de posar-se en diàleg amb el lector. Mentre el nom hauria de ser la imatge de la figuració, descobrim que esdevé imatge de la similitud i, per tant, pren control sobre la població.

Tipus de document

Treball fi de màster

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

Comtemporaneïtat; Capitalisme Tardà; Imatge; Llenguatge; Metonímia; Haruki Murakami; Postmodernitat; Simbolisme; Japó; Simulacre; Comtemporary; Late Capitalism; Image; Language; Japan; Metonymy; Haruki Murakami; Postmodern; Simulacrum; Language

Publicat per

Universitat Oberta de Catalunya

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)