D'un penis i de dues orelles. El nom com a imatge de la figuració a "La caza del carnero salvaje" de Haruki Murakami

Autor/a

Esteban Pagès, Manuel

Otros/as autores/as

Crespín Perales, Montserrat

Permanyer Ugartemendia, Ander

Busquets Alemany, Anna

Fecha de publicación

2018-01-22T07:11:41Z

2018-01-22T07:11:41Z

2018-01-02



Resumen

Aquest treball de recerca per a l'obtenció del títol de Màster Propi estudia l'ús de la metonímia a l'obra La caza del carnero salvaje (1982) de l'autor japonès contemporani Haruki Murakami. A través de dos estudis de cas, veiem que la metonímia, juntament amb altres trops i tècniques literàries, Murakami ens esbossa una realitat a través d'escenes amb la finalitat de posar-se en diàleg amb el lector. Mentre el nom hauria de ser la imatge de la figuració, descobrim que esdevé imatge de la similitud i, per tant, pren control sobre la població.

Tipo de documento

Trabajo fin de máster

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Comtemporaneïtat; Capitalisme Tardà; Imatge; Llenguatge; Metonímia; Haruki Murakami; Postmodernitat; Simbolisme; Japó; Simulacre; Comtemporary; Late Capitalism; Image; Language; Japan; Metonymy; Haruki Murakami; Postmodern; Simulacrum; Language

Publicado por

Universitat Oberta de Catalunya

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)