Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/123330

Co-branding Strategy in Cause-related Advertising: The Fit between Brand and Cause
Huertas García, Rubén; Lengler, Jorge; Consolación Segura, Carolina
Universitat de Barcelona
-Màrqueting
-Publicitat
-Marketing
-Advertising
(c) Emerald, 2017
Article
Article - Versió acceptada
Emerald
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Huertas García, Rubén; Laguna García, Marta; Consolación Segura, Carolina
Huertas García, Rubén; Consolación Segura, Carolina; Mas Machuca, Marta; Forgas-Coll, Santiago
Huertas García, Rubén; Consolación Segura, Carolina; Mas Machuca, Marta
Ajour El Zein, Samer; Consolación Segura, Carolina; Huertas García, Rubén
Huertas García, Ruben; Lengler, Jorge; Consolación Segura, Carolina María