Lobbying of Firms by Voters

Autor/a

Dahm, Matthias

Dur, Robert

Glazerz, Amihai

Altres autors/es

Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Economia

Data de publicació

2009



Resum

A firm may induce voters or elected politicians to support a policy it favors by suggesting that it is more likely to invest in a district whose voters or representatives support the policy. In equilibrium, no one vote may be decisive, and the policy may gain strong support though the majority of districts suffer from adoption of the program. When votes reveal information about the district, the firm's implicit promise or threat can be credible.

Tipus de document

Document de treball

Llengua

Anglès

Matèries CDU

32 - Política

Paraules clau

Vot -- Investigació; Política pública; Grups de pressió; Política -- Aspectes socials; Empreses -- Aspectes polítics

Pàgines

29

400603 bytes

Col·lecció

Documents de treball del Departament d'Economia; 2009-22

Documents

DT. 2009 - 22 electr.pdf

391.2Kb

 

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)