dc.contributor.author
Coll, César, 1950-
dc.contributor.author
Mauri, Teresa
dc.contributor.author
Colomina, Rosa
dc.contributor.author
Engel Rocamora, Anna
dc.contributor.author
Oller, Judith
dc.contributor.author
Onrubia Goñi, Javier
dc.contributor.author
Rochera Villach, Ma. José
dc.date.issued
2020-06-05T12:05:33Z
dc.date.issued
2020-06-05T12:05:33Z
dc.identifier
https://hdl.handle.net/2445/164464
dc.description.abstract
Podeu consultar el llibre complet a: http://hdl.handle.net/2445/164497
dc.description.abstract
El nou escenari que configura la societat de la informació i del coneixement amb TIC provoca
canvis que comporten remodelar l’educació escolar identificant-la, no com el context
formatiu únic, sinó com un context més entre els diversos que configuren l’educació
actual distribuïda i interconnectada. Aquest nou model educatiu es basa, per una banda,
en reconèixer les trajectòries personals d’aprenentatge, atorgant valor formatiu i interconnectant
a les experiències d’aprenentatge que tenen lloc en contextos diversos i, per altra
banda, en la personalització de l’aprenentatge, tot donant continuïtat a aquestes experiències
personals i prioritat a les que tenen valor i sentit personal per a cadascun dels aprenents.
En aquest context cal revisar la formació de mestres per promoure les competències
professionals necessàries, en concret les pròpies de reflexionar sobre les situacions de la
pràctica i col·laborar amb d’altres per interrelacionar i donar continuïtat a les experiències
d’aprenentatge diverses dels nens i de les nenes.
dc.format
application/pdf
dc.format
application/pdf
dc.publisher
Institut de Recerca en Educació (IRE.UB)
dc.relation
Capítol 4 del llibre: Lleixà, T.; Gros, B.; Mauri, T.; Medina, J.L (cords.). 2018. Educació 2018-2020. Reptes, tendències i compromisos. Barcelona: IRE-UB. ISBN: 978-84-09-02934-1. pp. 27-31.
dc.relation
http://hdl.handle.net/2445/164497
dc.rights
cc by-nc-sa (c) Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2018
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source
Llibres / Capítols de llibre (Institut de Recerca en Educació (IRE.UB))
dc.subject
Educació superior
dc.subject
Innovacions educatives
dc.subject
Formació del professorat
dc.subject
Higher education
dc.subject
Educational innovations
dc.subject
Teacher training
dc.title
Cap a una educació distribuïda i interconnectada. Algunes implicacions per a la formació dels docents
dc.type
info:eu-repo/semantics/bookPart
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion