Podeu consultar el llibre complet a: http://hdl.handle.net/2445/164497
Aquest treball tracta d’exposar alguns reptes que suposa el paper de l’educació artística i musical a l’escola actual, relacionats amb els canvis que va generar la Llei Orgànica General del Sistema Educatiu (LOGSE), els mestres especialistes, els informes de rendiment escolar, les interconnexions amb altres àrees del currículum, i les possibles implicacions en la formació de mestres.
Catalan
Educació superior; Innovacions educatives; Ensenyament de l'art; Higher education; Educational innovations; Art education
Institut de Recerca en Educació (IRE.UB)
Capítol 8 del llibre: Lleixà, T.; Gros, B.; Mauri, T.; Medina, J.L (cords.). 2018. Educació 2018-2020. Reptes, tendències i compromisos. Barcelona: IRE-UB. ISBN: 978-84-09-02934-1. pp. 51-55.
http://hdl.handle.net/2445/164497
cc by-nc-sa (c) Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2018
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/