Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/164537
dc.contributor.author | Gustems Carnicer, Josep |
---|---|
dc.contributor.author | Burset Burillo, Sílvia |
dc.contributor.author | Martín Piñol, Carolina |
dc.date | 2020-06-05T19:11:15Z |
dc.date | 2020-06-05T19:11:15Z |
dc.date | 2018 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/2445/164537 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/164537 |
dc.description | Podeu consultar el llibre complet a: http://hdl.handle.net/2445/164497 |
dc.description | Aquest treball tracta d’exposar alguns reptes que suposa el paper de l’educació artística i musical a l’escola actual, relacionats amb els canvis que va generar la Llei Orgànica General del Sistema Educatiu (LOGSE), els mestres especialistes, els informes de rendiment escolar, les interconnexions amb altres àrees del currículum, i les possibles implicacions en la formació de mestres. |
dc.format | 5 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.publisher | Institut de Recerca en Educació (IRE.UB) |
dc.relation | Capítol 8 del llibre: Lleixà, T.; Gros, B.; Mauri, T.; Medina, J.L (cords.). 2018. Educació 2018-2020. Reptes, tendències i compromisos. Barcelona: IRE-UB. ISBN: 978-84-09-02934-1. pp. 51-55. |
dc.relation | http://hdl.handle.net/2445/164497 |
dc.rights | cc by-nc-sa (c) Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2018 |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Educació superior |
dc.subject | Innovacions educatives |
dc.subject | Ensenyament de l'art |
dc.subject | Higher education |
dc.subject | Educational innovations |
dc.subject | Art education |
dc.title | Educació artística i musical per a l’educació del segle XXI |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |