35 anys de cartells turístics a Catalunya: evolució de la imatge turística catalana del 1980 al 2015

Author

Descamps Oliver, Gemma

Other authors

Universitat de Girona. Facultat de Turisme

Camprubí Subirana, Raquel

Publication date

2016-09



Abstract

Aquest treball pretén destacar la importància de la imatge turística projectada al voltant d’una destinació. La imatge turística, entesa com els valors o atributs que s’assimilen a un determinat territori, esdevé un dels factors clau en l’èxit o fracàs de la promoció turística de qualsevol destinació. D’aquesta manera repercuteix directament en la seva competitivitat global


This work aims to highlight the importance of the tourist image projected around a destination. The tourist image, understood as values or attributes of a given territory becomes a key factor in the success or failure of any promotion of tourism destination. This directly affects their global competitiveness

Document Type

Master's final project

Language

Catalan

Subjects and keywords

Cartells turístics -- Catalunya; Travel posters -- Catalonia; Imatge turística -- Catalunya; Tourist image -- Catalonia

Rights

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)