35 anys de cartells turístics a Catalunya: evolució de la imatge turística catalana del 1980 al 2015

Autor/a

Descamps Oliver, Gemma

Otros/as autores/as

Universitat de Girona. Facultat de Turisme

Camprubí Subirana, Raquel

Fecha de publicación

2016-09



Resumen

Aquest treball pretén destacar la importància de la imatge turística projectada al voltant d’una destinació. La imatge turística, entesa com els valors o atributs que s’assimilen a un determinat territori, esdevé un dels factors clau en l’èxit o fracàs de la promoció turística de qualsevol destinació. D’aquesta manera repercuteix directament en la seva competitivitat global


This work aims to highlight the importance of the tourist image projected around a destination. The tourist image, understood as values or attributes of a given territory becomes a key factor in the success or failure of any promotion of tourism destination. This directly affects their global competitiveness

Tipo de documento

Trabajo fin de máster

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Cartells turístics -- Catalunya; Travel posters -- Catalonia; Imatge turística -- Catalunya; Tourist image -- Catalonia

Derechos

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)