Now showing items 21-40 of 6051

    Anàlisi de l’estratègia de comunicació digital en marques de luxe consolidades: El cas Ferrari 

    Calls Ruiz de Morales, Xènia (2025)

    Aquest treball analitza l’estratègia de comunicació digital de Ferrari, una de les marques més emblemàtiques del sector automobilístic de luxe. L’objectiu principal ha estat identificar els eixos comunicatius que utilitza ...

    Claves de éxito en la distribución y el marketing cinematográfico: El caso de La habitación de al lado, Romper el círculo y Casa en llamas 

    Comellas Marginet, Anna (2025)

    Este trabajo analiza el papel de la distribución y el marketing como factores clave en el éxito comercial de una película en el contexto cinematográfico contemporáneo, especialmente en el mercado español. A través ...

    La marca personal com a eina de reputació. Estudi del cas de Miquel Àngel Sànchez Muñoz (Míchel) 

    Ballús Besa, Xavier (2025)

    La marca personal s’ha convertit en un element fonamental dins l’àmbit de la comunicació esportiva, especialment en el món del futbol professional, on tant jugadors com entrenadors esdevenen figures públiques amb una gran ...

    La percepción y las estrategias a través del social media en el sector de la restauración. El caso de L’Arrosseria de Cunit 

    Ayala Parra, Javier (2025)

    En una época en la que la transformación digital está cada vez más arraigada en la sociedad, la industria de la restauración ha tenido que aprender nuevas formas de comunicación para llegar a su clientela. Este estudio ...

    Risc d’erosió i capacitat de segrest de carboni en camps d’oliveres amb diferent tipus de maneig del sòl 

    Colomé Sidera, Albert (2025-01)

    La degradació dels sòls és un problema molt greu a escala global que afecta a molts sòls. L’erosió i la pèrdua de l’estoc del carboni hi juguen un paper crucial, provocant d’aquesta forma efectes com la pèrdua de la ...

    Maièutica: fes néixer l'art que portes dins: projecte socioeducatiu d'inclusió social a través del teatre 

    Doménech Juanhuix, Nil (2025-06-02)

    Aquest Treball Final de Grau (TFG) és un projecte d’intervenció socioeducativa dirigida a joves en risc d’exclusió social de la població de Sant Celoni sense ànim de lucre. El seu objectiu principal és fomentar una integració ...

    L'impacte de la metodologia d'ensenyament en la comprensió i velocitat lectora a sisè de primària: comparació de dos centres 

    Giró Navarro, Esther (2025-06)

    Aquest treball de recerca analitza el nivell de comprensió lectora en alumnes de sisè de primària comparant dues escoles del mateix entorn socioeconòmic però amb metodologies d’ensenyament diferents: una de tradicional i ...

    De la manca d'informació a l'empoderament familiar: guia de suport per a famílies amb infants amb TEA 

    Acosta Sicilia, Cristina (2025-06-02)

    Aquest Treball de Final de Grau (TFG) és un projecte d’intervenció educativa adreçat a les famílies d’infants amb diagnòstic de Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), amb l’objectiu de millorar el seu benestar i la seva ...

    L'itinerari formatiu: l'impacte de l'ansietat a l'hora d'escollir l'itinerari formatiu pels alumnes de 4t d'ESO de l'Institut Escola Salvador Vilarrassa de Besalú 

    Comas Lopera, Bru (2025-06-01)

    Aquest treball de fi de grau analitza com l’ansietat en l’entorn acadèmic condiciona la presa de decisions dels alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Escola Salvador Vilarrasa de Besalú a l’hora d’escollir el seu itinerari ...

    Un estudio sobre el maltrato infantil por negligencia y su posible impacto en la delincuencia juvenil 

    Steiniger, Anna-Lena (2025)

    This paper analyzes the relationship between child neglect and juvenile delinquency. It defines the characteristics of neglect, its risk factors, and its psychological and social consequences for children. It then examines ...

    Avaluació d'adsorbents nanocel·lulòsics per a la captura de metalls pesants en aigües contaminades: modelització, recerca experimental i anàlisi d'escalabilitat 

    Mejías Güell, Núria (2025-02)

    Aquest projecte de final de grau es centra en l'estudi de l'ús de la nanocel·lulosa com a material adsorbent per eliminar metalls pesants, concretament el crom trivalent (Cr(III)), d'aigües contaminades. La contaminació ...

    Procés de creació de La Inquieta, un estudi de disseny gràfic i web 

    Vila Lamarca, Jordina (2025)

    El següent treball d’aplicació plasma la creació de les bases per posar en marxa un estudi de disseny gràfic i web anomenat La Inquieta. Sorgeix d’una inquietud creativa i emprenedora amb la voluntat de definir un punt de ...

    Estafes informàtiques: reptes legals en un món sense límits 

    Cunill Alemany, Laura (2025-06)

    This academic work aims to study how cyber scams and cyber fraud, the most common forms of cybercrime, are regulated at the national, european, and international level. On this basis, it explores the main challenges faced ...

    Quan el crim és notícia: un estudi sobre la cobertura mediàtica de la delinqüència d’Osona 

    Cunill Alemany, Laura (2025-06)

    This academic work seeks, on the one hand, to carry out a bibliographic review of key authors in media criminology to better understand how the media influence shape opinion and how this affects the perception of citizen ...

    Disseny i desenvolupament d’una aventura narrativa amb un pixelart modernitzat 

    Ruiz Marín, Pere (2025-02)

    L’estil artístic més antic que existeix en el món dels videojocs és el pixelart. Com molt d’altres estils que han sorgit més endavant va començar per una limitació de l’època. Inicialment, la potència gràfica forçava a ...

    Promoting tourism in a remote area: Bringing visibility to Kigoma Eco-Cultural Tourism 

    Tarradas Soler, Berta (2025)

    Nowadays, digital communication plays a vital role in our daily life. In the tourism field, promotion through the Internet is essential to reach a global audience. For this communication to be effective, it is essential ...

    Desenvolupament d'una xarxa social per valorar obres de lectura 

    Navarrete Rojo, Iván (2025-01)

    Les persones, per norma general, comparteixen una característica comuna: la necessitat d'expressar-se i connectar amb altres persones a través de les seves passions. Una d'aquestes passions, especialment arrelada a la ...

    De Mala Uva a Tintorera, una nova identitat. Rebranding d'una taverna palamosina 

    Sanyes Costa, Falgàs (2025)

    Aquest projecte se centra en el rebrànding de la taverna Mala Uva, situada a Palamós, amb l’objectiu de renovar la seva identitat digital i millorar la coherència entre la seva imatge en línia i l’experiència que ...

    Atenció al client automatitzada amb IA en el sector estètic i dental 

    Santos Sanchez, Pau (2025)

    Aquest estudi explora com la intel·ligència artificial pot transformar l’atenció al client en clíniques estètiques i dentals automatitzant processos. A partir d’una doble anàlisi, s’identifiquen les mancances actuals dels ...

    Restyling per a la Pastisseria Ca l’Enric 

    Salvador Benítez, Mireia (2025)

    Aquest estudi se centra en el procés de restyling de la Pastisseria Ca l’Enric, amb l’objectiu de millorar la seva comunicació digital. El projecte aborda tant la conceptualització de la idea d’identitat de marca com la ...