Podeu consultar el llibre complet a: http://hdl.handle.net/2445/164497
La formació universitària dels darrers anys ha estat plantejada, principalment, des del punt de vista científic, tècnic i professional. No està malament que sigui així, ja que aquest tipus de formació és pròpia de la institució universitària, n’és una de les tasques primordials. No obstant això, hi ha un altre tipus de formació que també és típicament universitària però que no rep les mateixes atencions. Ens referim a la formació humanística, cultural, ètica, etc., a una formació més personal que permet construir una identitat personal digna de ser valorada. El desenvolupament de la identitat universitària sembla ser un assumpte emergent en altres contextos, i val la pena aprofundir en les seves possibilitats, en els beneficis que professors, estudiants i comunitat social poden obtenir-ne.
Spanish
Educació superior; Innovacions educatives; Ètica; Higher education; Educational innovations; Ethics
Institut de Recerca en Educació (IRE.UB)
Capítol 5 del llibre: Lleixà, T.; Gros, B.; Mauri, T.; Medina, J.L (cords.). 2018. Educació 2018-2020. Reptes, tendències i compromisos. Barcelona: IRE-UB. ISBN: 978-84-09-02934-1. pp. 33-38
http://hdl.handle.net/2445/164497
cc by-nc-sa (c) Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2018
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/